هر سوالی دارید از ما بپرسید

آیا شما سوال دارید ؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا سئوال خود را در بخش نظرات همین صفحه مطرح کنید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

از ما بپرسید

سوالی دارید؟

اگر جواب سئوالات خودتون رو در این صفحه پیدا نکردید همین حالا از طریق این فرم  از ما بپرسید در اسرع وقت کارشناسان ساعت بیست و چهار با شما در تماس خواهند بود.

تماس با ما

سوالات متداول

سوالاتی که به کرات پرسیده شده

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

پاسخ: دیجیتال مارکتینگ هر نوع بازاریابی است که برای تلفن‌های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و اساساً هر دستگاه دیگری که قادر به اتصال به اینترنت باشد، طراحی شده است. بازاریابی سنتی بر رادیو، تلویزیون، چاپ و فیلم متمرکز است، در حالی که وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ می‌شود، می‌خواهیم به برنامه‌ها، وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و محتوای آنلاین بپردازیم. بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، آزمایش تجربه کاربری و انجام تحقیق بر روی کلمات و عبارات کلیدی از جمله وظایف شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ هستند.

آیا دیجیتال مارکتینگ می‌تواند فروش آنلاین را افزایش دهد؟

کاملاً! هدف دیجیتال مارکتینگ افزایش بازدیدکنندگان وبسایت و تبدیل آنها به مصرف کننده است، بنابراین به شما در دستیابی به اهداف کلی کسب و کارتان کمک می‌کند. اگر می‌خواهید در نهایت فروش آنلاین را افزایش دهید، دیجیتال مارکتینگ استراتژی‌های مختلفی را برای رسیدن به این هدف توصیه می‌کند. این استراتژی‌ها ممکن است از تحقیقات UX و بهینه سازی نرخ تبدیل تا رسانه‌های اجتماعی متغیر باشد. هنگامی که شرکت دیجیتال مارکتینگ در حال ایجاد یک کمپین برای مشتری است، با کسب و کار و اهداف آنها آشنا می‌شود، سپس برنامه‌هایی را برای همسویی با اهداف آنها ارائه می‌دهد.

آیا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به کسب و کار من کمک کند؟

قطعا! در حقیقت، عدم استفاده از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به کسب و کار شما آسیب برساند، زیرا این روزها از هر شرکت معتبری انتظار می‌رود در رسانه‌های اجتماعی حضور آنلاین و البته فعال داشته باشند.

کسب و کار من باید از کدام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کند؟

در مرحله اول، شما باید بر روی شبکه‌های اجتماعی با فعال‌ترین کاربران تمرکز کنید. اینها (به ترتیب)، فیس‌بوک، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و LinkedIn هستند. در مرحله بعد، شما باید مخاطب هدف، الگوهای رفتاری آنها و محتوای مورد علاقه‌شان را مشخص کنید و سپس به این سوال پاسخ دهید که کدام رسانه اجتماعی بیشترین تاثیر را بر روی آنها می‌گذارد.

تفاوت بین دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال چیست؟

دیجیتال مارکتینگ به مشاغل اجازه می‌دهد تا آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهند، اطلاعات مربوط به محصولات را به اشتراک بگذارند، با مخاطبان تعامل داشته باشند و بر شهرت آنلاین خود نظارت کنند. تبلیغات دیجیتالی به مشاغل اجازه می‌دهد محصولات خود را تبلیغ کنند، تخفیف یا پیشنهادات ویژه ارائه دهند و خریداران را جذب کنند. به بیان ساده، دیجیتال مارکتینگ مصرف کننده را ایجاد می‌کند در حالی که تبلیغات دیجیتال مخاطب را به سمت خرید سوق می‌دهد.

از چه ابزارهای دیجیتال مارکتینگی استفاده می‌کنید؟

این بستگی به اهداف شما دارد، اما چند ابزار دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که برای هر کسب و کاری مناسب است: برای نمونه گوگل آنالیتیکس که یک پلت فرم تجزیه و تحلیل وبسایت است و امکان گزارش و ردیابی میزان بازدید سایت را برای شما فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که هر ماه چند نفر از وبسایت شما بازدید می‌کنند و به کدام صفحات بیشتر توجه می‌کنند، باید از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید.

سایر سوالات

سوالات عمومی
سئو چیست؟

سئو یا به عبارتی بهینه سازی موتورهای جستجو که عبارت است از استفاده از ترفندها و استراتژی‌های درون صفحه و خارج از صفحه که صفحه وبسایت شما را در رتبه‌های برتر موتورهای جستجو قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از سئو کاربردی سایت خود را در معرض دید کاربر قرار دهید و بازدید سایت را افزایش دهید. هر چه میزان بازدید از سایت شما بیشتر شود نرخ تبدیل کاربر به مصرف کننده افزایش می‌یابد.

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که کاربران اینترنت در موتورهای جستجو تایپ می‌کنند. این کلمات کلیدی باید به صورت استراتژیک در صفحات و محتوای شما وارد شوند. شما به عنوان صاحب وبسایت و خالق محتوا، می‌خواهید کلمات کلیدی موجود در صفحه شما با آنچه مردم در جستجوی آن هستند مرتبط باشد تا شانس بیشتری برای یافتن محتوای شما در بین نتایج موجود در اینترنت داشته باشند.