تماس بگیرید:
021123456789
خانه
حساب کاربری من
زیرمنو ۱
منوی آبشاری
زیرمنو ۱
زیرمنو ۲
زیرمنو ۲
خدمات
سوالات متداول
وبلاگ
فروشگاه
تماس با ما
همین حالا شروع کنید
خانه
حساب کاربری من
زیرمنو ۱
منوی آبشاری
زیرمنو ۱
زیرمنو ۲
زیرمنو ۲
خدمات
سوالات متداول
وبلاگ
فروشگاه
تماس با ما
فیسبوک
توئیتر
اینستاگرام
اسکایپ
کپی رایت 2023
فرم درخواست مشاوره کسب و کار
برای دریافت
مشاوره تخصصـی
راهکارهای فروش
مقــالات آموزشـی
جدیدترین روشها
ایمیل خود را وارد فرمایید
عضویت
فرم درخواست مشاوره کسب و کار
نام و نام خانوادگی پرکننده فرم
(ضروری)
عنوان سازمانی شما
(ضروری)
نام شرکت
(ضروری)
زمینه فعالیت شرکت
(ضروری)
پوشاک
خوراکی
زیبایی و پوست و مو
بازی و سرگرمی
آموزشی و فرهنگی
تولید صنعتی
خدمات جانبی خودرو و موتورسیکلت
تعمیر و تامین قطعات وسایل نقلیه
سایر موارد
محدوده فعالیت تشکیلات ما:
شهری
استانی
منطقه ای
ملی
کشورهای همجوار
سایر
ماهیت و نوع تجارت ما:
(ضروری)
شرکت با شرکت (B to B)
شرکت با شخص (B to C)
شخص با شخص (C to C)
شرکت با دولت (B to G)
دولت با شهروندان (G to C)
سایر
کارهای تبلیغاتی قبلی مجموعه شما چیست؟
کاتالوگ و بروشور چاپی
سی دی مالتی مدیا
کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی
تصویر و فایل نمونه از تیزرهای خودتان را برای ما ارسال کنید
Max. file size: 256 MB.
نوع فعالیت تشکیلات شما
کالا محور
خدمات محور
پروژه محور
تلفن تماس در دسترس:
ترجیحا شماره ای که واتساپ فعال داشته باشد
ایمیل آدرس شما:
ابتدای ایمیل آدرس www ندارد
خدماتی که مایل به دریافت آن از ما هستید را مشخص فرمایید
طراحی و برگزاری کمپین تبلیغاتی
مشاوره بازاریابی و تبلیغات
طراحی وبسایت فروشگاهی و پشتیبانی
طراحی وبسایت خدماتی و پشتیبانی
طراحی وبسایت شرکتی و پشتیبانی
خدمات سئو محتوا
تولید محتوای تبلیغاتی و آموزشی جهت شبکه های اجتماعی
مدیریت وبسایت و شبکه های اجتماعی
طراحی لوگو و برندینگ
تولید تیزر تبلیغاتی و لوگوموشن و موشن گرافیک
انتخاب کردن همه
میتوانید یک یا چند مورد را به انتخاب خود مشخص کنید
۲) اطلاعات اولیه (تعیین چهارچوب های فکری)
در صورت نیاز برای اضافه کردن موارد میتوانید روی علامت + جلوی جدول ها کلیک کنید و سطر دیگری باز شود
فرصت و یا فرصت های موجود در زمینه بازاریابی یا مشکلات موجود در زمینه بازاریابی و به خصوص بازاریابی دیجیتال خود را بیان فرمایید. یا بهتر بگوییم هدف شما در استفاده از خدمات یک شرکت مشاور و یا مجری بازاریابی اینترنتی چیست؟ (به عنوان مثال توسعه محصول، برندسازی و یا افزایش فروش و... ولی کمی شفاف تر)
ذکر موارد
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
در بازار شما چه اتفاقی در حال روی دادن است؟ (مثال: تغییر رفتار خرید مصرفکننده و یا تغییر بازار هدف یا بحران های تغییر تکنولوژی یا هر علتی که شما را به سمت ما رهنمون کرده است)
ذکر موارد
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
کمی اطلاعات تکنیکی بدهید. اطلاعات بسیار مهم تکنیکی درباره تجارت شما تا به ما در آنالیز ها کمک کند تا بهترین برنامه را برای تجارت شما فراهم آوریم. ( اگر کلمات کلیدی خاصی را می شناسید که با جستجوی آن به هر نحوی به ما در شناخت شما، بازار و یا رقبای شما کمک می کند بیان فرمایید.)
ذکر موارد
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند و چگونه به محصول شما میرسند؟ چه رفتاری دارند؟ به طور مثال مشتریان کولر گازی به دنبال "خنک کردن هوا در هوای داغ" هستند اما مستقیما عبارت کولر گازی را سرچ کنند. آنها با مشاهده مشخصات و مقایسه محصول شماره تماس شما را برداشته و به شما زنگ میزنند یا آنلاین خرید میکنند؟
ذکر موارد
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
اگر شما قرار بود به تنهایی برنامه بازاریابی اینترنتی را به پیش ببرید بهترین روش و یا راهکار بازاریابی دیجیتال را چه می دانستید ؟ به نظر شما بهترین روشهای بازاریابی اینترنتی کدام روشها هستند؟ چرا آنها را برتر میدانید؟
ذکر موارد
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
مدیران مجموعه در مورد اینکه مشتریان بالقوه و فعلی شما چه جایگاهی برای شما در مقایسه با رقبا قائلند، چه نظری دارند؟ شما خود را به چند درصد از آنها (رقبایتان) متمایز می دانید؟ نظر مشتریان در مورد شما چیست؟ ( رتبه بندی در مقابل رقبا بهترین راهکار است.)
در مورد وضعیت و جایگاه رقابتی محصول یا خدمات خودتان در بازار چه امتیازی به خودتان می دهید؟
۲۵ از ۱۰۰ (بسیار ضعیف)
۵۰ از ۱۰۰ (متوسط)
۷۵ از ۱۰۰ (خوب)
۱۰۰ از ۱۰۰ (عالی)
مدیران مجموعه در مورد اینکه مشتریان بالقوه و فعلی شما چه جایگاهی برای شما در مقایسه با رقبا قائلند، چه نظری دارند؟ شما خود را به چند درصد از آنها (رقبایتان) متمایز می دانید؟
سه عامل اصلی اختصاص این امتیاز به خودتان را ذکر کنید
مورد اول
مورد دوم
مورد سوم
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
در زمینه نظرسنجی از مشتریان یا مصرف کنندگان محصولات شما، چه امتیازی به عملکرد خود میدهید؟
هیچ فعالیتی نداشته ایم
بسیار ضعیف عمل کرده ایم و نیازمند برنامه جدی ست
در کل در این موضوع ، عملکرد ما قابل قبول است
هدف از این سئوال صرفا میزان نظرسنجی شما از عوامل فروش و مشتری ها و مصرف کنندگان محصولات شماست و اصلا ارتباطی به رضایت یا عدم رضایت آنها ندارد. شما چقدر در این مورد تلاش کرده اید؟
نظر مشتریان در مورد شما چیست؟ ( رتبه بندی در مقابل رقبا بهترین راهکار است.)
اکثرا ناراضی هستند
ما را جزو حد متوسط در میان رقبا می دانند
ما را بهترین ارایه دهنده در این بازار می دانند و پیشرو هستیم
آیا تا به حال کمپین تبلیغاتی ( یا برنامه ریزی های تبلیغاتی خاصی ) در سازمان انجام شده است؟ اگر بوده است به تفکیک و یا کلی بیان بفرمایید :
ذکر موارد
نام کمپین
تاریخ و دوره برگزاری
رضایت از نتیجه (امتیاز از ۱ تا ۵)
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
آیا هم اکنون وبسایت دارید؟
بله
خیر
آدرس وب سایت تان را وارد کنید
به وبسایت فعلی خودتان امتیاز دهید
امتیاز ۱ باید وبسایت ما از پایه و مجددا طراحی شود (کمترین امتیاز)
امتیاز ۲ طراح همکاری و خدمات خوبی دارد ولی باید وبسایت با مشاوره شما ارتقا یابد
امتیاز ۳ وبسایت خوب است ولی شرکت طراح خدمات مناسبی ارایه نمی دهد
امتیاز ۴ طراح در دسترس است و نیاز به مشاوره برای توسعه داریم
امتیاز ۵ از سایت کاملا راضی هستیم (بیشترین امتیاز)
شما چه درجه و رتبه ای به وب سایت کنونی خود و جایگاه آن در موتور های جستجو می دهید؟ (یک رتبه بین یک الی ۵ ) تا چه حد از وب سایت خود رضایت دارید؟ با توجه به فعالیت های انجام شده در زمینه SEO آیا از جایگاه سایت خود در موتورهای جستو جو رضایت دارید؟
توضیحات تکمیلی در خصوص وبسایت شما
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
۳) برنامههای در دست اقدام
آیا برنامه در دست اقدامی در حوزه بازاریابی خود که می تواند بر برنامهها و اهداف شما اثر گذارد دارید؟ (مثال: آیا محصول یا خدمات جدیدی در دست توسعه و رونمایی دارید؟ آیا محصول یا سرویس نوآورانهای را در دست آمادهسازی دارید؟ آیا ایده جدیدی در تبلیغات و روابط عمومی در دست بررسی یا اقدام گرفته است؟)
ذکر موارد
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
۴) بازار هدف
آیا مخاطب هدف کمپین های تبلیغاتی خود را شناسایی کردهاید؟ کدام مخاطب با چه مشخصاتی (سن، جنس، مکان، تحصیلات) مشتری مطلوب شما است؟
ذکر موارد (محدودیتی در معرفی دسته ها توسط شما وجود ندارد)
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
۵) هدف و نتایج کلیدی
تا آنجا که ممکن است نتیجه مطلوب کمپین دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) خود را شرح دهید. در حد امکان یک یا دو هدف اصلی و نتایج کلیدی قابل اندازهگیری را به طور واضح و کوتاه شرح دهید. (مثال: افزایش آگاهی از نام برند در بازار هدف شماره یک به میزان ۱۰ درصد یا افزایش فروش به میزان ۱۰ درصد .)
ذکر موارد (محدودیتی در معرفی دسته ها توسط شما وجود ندارد)
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
۶) استراتژی و تاکتیکها
به عنوان پیشنهادات مفید خودتان ، برای رسیدن به اهداف و برنامه های عنوان شده چه استراتژیها و تاکتیکهایی در نظر داشتید؟ (مثال: راه اندازی یک مسابقه در سطح ملی با هدف انعکاس در رسانهها برای برندسازی در نزد مخاطبان هدف یا اجرای یک پروژه سئوی قدرتمند برای کسب ترافیک بسیار بیشتر )
ذکر موارد (محدودیتی در معرفی دسته ها توسط شما وجود ندارد)
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
۷) پیام اصلی برند شما
هدف اصلی برند و مجموعه شما و شعار و هدف سازمانی شما چیست؟ ما باید در چه چهار چوبی حرکت کنیم؟ (لطفا اطلاعاتی در مورد برند، هویت آن و نیز سیاست ها به ما بدهید، اگر ندارید! ما می توانیم جداگانه در این مورد به شما کمک نماییم.)
شعار سازمانی
داریم
نداریم ، لطفا در این خصوص مذاکره داشته باشیم
بدلیل اهمیت و اولویت این مورد،گزینه ای به عنوان "لازم نداریم" در این بخش گنجانده نشده است
ذکر موارد (اهداف خود را حداقل در سه سطر بیان کنید)
Add
Remove
لطفا برای هر مورد از یک سطر مجزا استفاده بفرمایید. برای اضافه کردن سطر جدید روی دکمه + کلیک نمایید
۸) محدوده زمانی
محدوده زمانی اجرای کمپین و محدوده زمانی تعیین و بررسی نتایج آن را مشخص نمایید. (نتایج معمولا با یک تاخیر زمانی از اجرای کمپین خود را نشان می دهند.)
دوره مورد نظر برای اجرای کمپین های تبلیغاتی
کوتاه مدت - یکماهه
میان مدت - سه ماهه
بلند مدت - یکساله
۹) مدیریت کمپین
نحوه ارتباط مطلوب شما و ارائه گزارشها در مورد روند کمپین چگونه است؟
آیا شخص خاصی در سازمان شما به نمایندگی از شما، رابط پروژه خواهد بود؟ حدود اختیارات ایشان چقدر خواهد بود؟
۱۰) سرمایه گذاری در پروژه
ترجیح شما برای اجرای پروژه مورد نظر شما چگونه است؟
یکپارچه و در یک مرحله
بصورت مرحله ای ( پرداخت و تحویل ها بصورت مرحله ای باشد)
میزان سرمایه گذاری شما در این پروژه چقدر است؟
(ضروری)
زیر ۲۰ میلیون تومان (PLANE C)
بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان (PLANE B)
بالای ۵۰ میلیون تومان (PLANE A)
سایر
قطعا کیفیت و دقت اجرای پروژه با میزان سرمایه گذاری شما رابطه مستقیم دارد
مکانیزم تعیین بودجه بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در شرکت شما چیست؟
بودجه تبلیغات سازمان در حال حاضر چقدر است؟
جهت افزایش توان بازاریابی و فروش، آیا مکانیزم یا فکری برای چند برابر کردن این هزینه ها دارید؟ (خیر/ بلی - اگر بلی توضیح دهید.)
۱۱) ارزیابی
چگونه موفقیت کمپین خود و تیم ما را در دستیابی به اهداف اندازهگیری میکنید؟
چه کسی یا کسانی مسئول این ارزیابی هستند؟ آیا نیاز است برای ارزیابی از تحقیقات میدانی استفاده شود؟
شرکت چه امکانات و منابعی برای جمعآوری آمار، گزارشها و ارزیابی آنها دارد؟
لطفا به هرنوع بانک اطلاعاتی موجود و ابزار و نفرات برای جمع آوری اطلاعات جدید ، اشاره شود
لطفا لیستی از آدرس افرادی که در داخل سازمان شما ( در هر سمتی ) دارای نفوذ خوبی در شبکه های اجتماعی هستند برای ما با این خصوصیات ارسال فرمایید. این لیست همراه با پست سازمان و آدرس شبکه های اجتماعی ایشان باشد.
معرفی توانمندی های همکاران شرکت
نام همکار شما
سمت سازمانی
نام شبکه اجتماعی
Add
Remove
اگر در پیدا کردن و کمک گرفتن از این افراد مشکلی داشتید با ما تماس بگیرید و چاره جویی نمایید.
Δ
[vc_row][vc_column]
[cz_login_register login="true" register="true" pass_r="true" id="cz_87350" content_l="Login to website" content_r="Registration from" sk_content="font-size:26px;color:#000000;font-weight:500;" content_pr="Password recovery!"]
[/vc_column][/vc_row]
خانه
خدمات
فروشگاه
تماس با ما